RETURNS

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Voldoet jouw bestelde item niet aan je verwachting? Dan kan je jouw bestelde item(s) bij ons binnen 14 dagen aanmelden per e-mail bij klantenservice@burkely.nl om je bestelling te retourneren. Binnen deze termijn heb je de mogelijkheid om het item te bekijken en beoordelen. Mocht jouw bestelde item niet aan je verwachting voldoen, mag het item onbeschadigd, ongedragen en met aangehecht label geretourneerd worden. De klantenservice zal je retouraanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. Je ontvangt een retourformulier dat ingevuld moet worden terug gemaild. Wanneer wij alle gegevens hebben ontvangen en deze zijn goedgekeurd ontvang je per e-mail een retouretiket van DPD. Zodra je het retouretiket hebt ontvangen is het van belang dat je deze op het goed verpakte retourpakket plakt. Je kunt jouw retourpakket inleveren bij een DPD Pickup Parcelshop. Kijk voor de dichtstbijzijnde DPD Pickup Parcelshop op https://www.dpd.com/nl. Wanneer wij het pakket hebben ontvangen streven wij ernaar om het retour binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen. Een retour kan worden terugbetaald of worden geruild.

Wat kost het retourneren?

Het retourneren van een bestelling is gratis. Volg de instructies bij ‘’Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?‘’. BURKELY is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of zoekraken van gratis retour gestuurde artikelen. Wij adviseren jou dan ook om altijd een verzendbewijs met Track & Trace goed te bewaren.

Waar vind ik een retourformulier?

Voor een retourformulier mag je contact opnemen met de klantenservice. We zullen je dan een retourformulier toesturen. Om de retouraanvraag compleet te maken is het van belang dat het retourformulier ingevuld naar onze klantenservice wordt terug gemaild.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

Wij vinden het erg vervelend dat het door ons geleverd item niet in een goede status is ontvangen. Neem via klantenservice@burkely.nl contact op. Gelieve een foto toe te voegen in de e-mail. Wij gaan je klacht zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Ik heb mijn terugbetaling nog niet ontvangen. Wat nu?

Wanneer wij jouw geretourneerde pakket hebben ontvangen, zullen wij het geld binnen 5 dagen terugstorten. Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat.

Mijn terugbetaling is niet verwerkt. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat er iets niet helemaal goed gegaan is of niet bij ons is doorgekomen. Neem contact op onze klantenservice via klantenservice@burkely.nl. Het is van belang dat je je ordernummer in de e-mail vermeldt.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Wij vinden het vervelend om te horen dat je nieuwe aankoop niet aan je verwachtingen voldoet. Wij lossen dit graag voor je op. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice, gaan wij op zoek naar een passende oplossing!

//burkely.nl/wp-content/uploads/2018/08/Burkely-AutmnWinter2018-3-2.jpg