Bekijk hier onze veelgestelde vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen! Staat je vraag er onverhoopt niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze collega’s helpen je graag verder!
Wij vinden het erg vervelend dat het door ons geleverd item niet in een goede staat is ontvangen. Neem via klantenservice@burkely.nl contact met ons op. Het werkt het snelst wanneer je direct een foto toevoegt in de e-mail. Wij gaan je klacht zo snel mogelijk voor je op te lossen!
Mocht jouw bestelde item niet aan je verwachting voldoen, mag het item onbeschadigd, ongedragen en met aangehecht label geretourneerd worden binnen 30 dagen.
Meld je retour aan bij klantenservice@burkely.nl. De klantenservice zal je retouraanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Je ontvangt een retourformulier dat ingevuld moet worden terug gemaild. Wanneer wij alle gegevens hebben ontvangen en deze zijn goedgekeurd ontvang je per e-mail een retouretiket van DPD. Zodra je het retouretiket hebt ontvangen is het van belang dat je deze op het goed verpakte retourpakket plakt.
Je kunt jouw retourpakket inleveren bij een DPD Pickup Parcelshop. Kijk voor de dichtstbijzijnde DPD Pickup Parcelshop op www.dpd.com.nl. Wanneer wij het pakket hebben ontvangen streven wij ernaar om het retour binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen.
Het retourneren van jouw bestelling is GRATIS! Volg de instructies bij ‘’Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?‘’. BURKELY is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of zoekraken van gratis retour gestuurde artikelen. Wij adviseren jou dan ook om altijd een verzendbewijs met Track & Trace goed te bewaren.
Voor een retourformulier mag je contact opnemen met de klantenservice. We zullen je dan een retourformulier toesturen. Om de retouraanvraag compleet te maken is het van belang dat het retourformulier ingevuld naar onze klantenservice wordt terug gemaild.
Wanneer wij jouw geretourneerde pakket hebben ontvangen, zullen wij het geld binnen 5 (werk)dagen terugstorten. Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat.
Wat vervelend dat je nieuwe aankoop niet aan je verwachtingen voldoet. Wij lossen je klacht graag op. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice, gaan wij op zoek naar een passende oplossing.
Hoelang heb ik garantie en wat zijn mijn rechten?
Op alle BURKELY tassen zit 5 jaar garantie indien er goed met de producten wordt omgegaan.
Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met je product, dan doen wij ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dat garanderen wij! Wil je aanspraak maken op de garantie, neem dan contact op met onze klantenservice.